Sex Hikayeleri

Türbanlı Hikayeleri

3430 okunma

Minibüsteki olgun kadınla sevgili olduk

Slm ben hakan 32 yaşındayım geçenlerde iş çıkışı başımdan geçen bi olayı sizlere anlatacağımsaat 23 sıraları pazar alşamı eve gitmek için minübüs bekliyordum neyse gelen minübüse bindim zaten biner binmez bi türbanlı hatun 40 45 yaşlarında hemen dikkatimi çekti hatun en arkada oturuyordu parayı verdim göz göze geldik buyrun diyerek...

6018 okunma Azgın dul handeyi siktim

Azgın dul handeyi siktim

Bir gün kafede otururken bi bayanla tanıştım bayan cok güzel ve bakımlı bi bayandı handeyle konuşmaya başladık artık cok samimi olmuştuk ve kocasından ayrılalı 8 yıl olmuştu 35 yaşında olmasına ragmen mükemmel bi vucut yapısı vardı beni deli ediyordu sikmemek için kendimi zor tutuyordum çünkü yeni tanışmıştık ve hemen ülkütmek...

25350 okunma hep aklımda o vardı

hep aklımda o vardı

ben 18 yaşında esmer ela göz oldukçada yakışıklı biriyimdir.ben ezeden beridir yengeme hasta oluyoru ama bir türlü ona söleyemiyorumdum bana kızmasıdan çok korkuyodum.Ama nerden bilebilirimki yengeminde benimle yatmak istediğini.ney bir gün kafaya koydum yengemi sikicemama nasıl eniştemin kardeşinin düğünü var herkez oraya gitti tabi haliyle bende gittim.yengemin kız ağladı durmadı...

25683 okunma Türbanlı Arkadaşımın Fantezilerini Gerçekleştirdim

Türbanlı Arkadaşımın Fantezilerini Gerçekleştirdim

Merhabalar ben Enes 25 yaşındayım,benim çocukluk arkadaşım sayılabilecek epeydir tanıdığımtürbanlı bir kız arkadaşım var adı Burcu. Burcuyla biz çokyakın arkadaş sayılırız ve birbirimize yıllardır başımızdangeçen her şeyi anlatırız, gizlimiz saklımız yoktur. Bir günyine Burcuyla bizim evde muhabbet ederken bana aşık olduğu birçocuktan bahsetti ama çocuk türbanlı biriyle sevgili olmakistemiyormuş bu...

28878 okunma Türbanlı Fadimem ile müthiş seks

Türbanlı Fadimem ile müthiş seks

Selam arkadaşlar ben Konyadan Cemil yaşım 28. Bursalı Fadime ile yaklaşık 5 yıl öncesinde gerçekleşen anımı sizinle paylaşıcam.O da benden 1 yaş küçük. Paylaşıp paylaşmamakta çok kararsız kaldım ama en sonunda dayanamadım ve klavye başına oturdum. Umarım birgün o da bunu okur ve gülümser.İnternet ortamında tanıştık Fadimeyle. Chat sayfası olan...

27842 okunma Kocamı En Yakın Arkadaşı ile Aldattım

Kocamı En Yakın Arkadaşı ile Aldattım

Kocamı Aldattığım Arkadaşı Bana Çok sıcak Davrandı.Merhaba kocasını aldatan kadınların hikaye okurları. İsmim Mehtap 333 yaşında dolgun, bakımlı ve çekici bir bayanım. Sizlere geçen hafta kocamın iş ortağı Ahmet ile yaşadığımız yasak ilişkiyi anlatmak istiyorum. Bu yasak ilişkimizi yazıp yazmamak konusunda çok tereddüt ettim ama yaşadığım zevkin doruklarına çıkmak ve farklı bir deneyim...

29856 okunma Annemin Azgınlıkları 2 ( Gercek Hikaye )

Annemin Azgınlıkları 2 ( Gercek Hikaye )

Merhaba arkadaşlar Annemin Azgınlıkları hikayemin devamını yazıyorum. Önceki hikayem sayfada yer almakta devamını okumadan önce tavsiye ederim. Adamlar annemin yüzüne gözüne hatta türbanına boşaldıktan sonra ben odaya kaçmıştım. Adamlar duş aldıktan sonra annem adamları gönderdi yüzlerini bile görmediğim iki kişi Türbanlı annemi sikmişti annem adamları gönderdikten sonra kendisinde duşa girdiği...

28171 okunma YENGEM VE MİSAFİRLERİ

YENGEM VE MİSAFİRLERİ

Yengemi ve misafirliğe gelen arkadaşlarını nasıl siktim anlatıyorum.Yaz tatilindeyiz ama tatilim berbat geçiodu taki Annem le babamın fabrikanın götüreceği bir tatile gideceğini öğrenene kadar tatil 2 kişilik ti ben gidemeyecektim üzülmüştüm ama sonra beni yengemlere bırakmalarını ikna ettim yengemle 1 yıla yakındır her fırsatta birlikte oluyorduk güzel bi ensest ilişkimiz...

26696 okunma 22 Yaşındaki Bir Gencin Hikayesi – 3

22 Yaşındaki Bir Gencin Hikayesi – 3

Evet arkadaşlar, bugün serimizin 3. hikayesiyle karşı karşıyayız. Bir önceki hikayemde dayımın eşini türbanlı yengemi hamile bırakmıştım. Bu hikayemde ise yengemi karnında çocuğumuzu taşırken sikişimi anlatacağım.Yengem hamile kaldıktan sonra aramız daha da iyiydi. Sonuçta benden hamileydi. Hamileliğin altıncı ayıydı. Birbirimizi çok özlemiştik. Bu özlemi gidermek adına bir plan kurduk. Plana...

28409 okunma Karım Nil ve Komşum

Karım Nil ve Komşum

Merhaba dostlar, iki yıllık maceramızın ilk hikayesidir. Adım ersin 33 yaşımdayım, eşim Nil 32 yaşında esmer 162 boyunda 56 kilo civarında esmer bir bayandır. Çok güzel değil ama çekicidir. 6 yıl önce ailelerin anlaşmasıyla evlendik. Biraz iş biraz mantık evliliği diyelim. Çocukluğumuzdan beri de birbirimizi tanırız.Geçen 6 yıllık evliliğimizde Nil'i...

28148 okunma Türbanlı Yeni Gelini Siktim

Türbanlı Yeni Gelini Siktim

Selam arkadaşlar,daha öncede burdan yaşadığım seks anılarımı yazmıştım,yakın zamanda yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum,anlattıklarım tamamen gerçekdir,umarım beğenirsiniz,oturduğum site çok katlı komuşuluk ilişkisi olmayan residence diye tabir edilen kimsenin kimseyi tanımadığı bir yer,bir sabah işe gitmek için evden çıktım,ciddi kar yağmış yollar bembeyaz dı,arabamda kışlık lastiklerim olduğu için,yolların karlı olmasını çok...

27612 okunma Komşumu Siktim

Komşumu Siktim

Selam benim ismim hakan size yakın zaman da başımdan geçen,güzel bir anımı anlatmak istiyorum,oturduğum daire de karşı komşumuz olan hülya abla vardı,50 lili yaşlarda kendi halinde sakin bir kadındı,2 kızı vardı onlar evliydiler,eşide emekliydi zamanının büyük bir kısmını kahvede geçirirdi,hülya ablada komşu gezmeleriyle zaman geçirirdi,hülya abla bakımlı bir kadındı,makyajsız markete...